virtuális kiállítás

Milyen feladataink vannak egy kiállítás szervezőjeként vagy résztvevőjeként? Nem sok, csupán ennyi:

  • Kitűnni.
  • Feltűnni.
  • Megszólítani.
  • Meghökkenteni.
  • Elvarázsolni.
  • Kapcsolatot teremteni.
  • Kapcsolatot megtartani.
  • Információt gyűjteni.
  • Brandet építeni.

Évekig rendezvényszervező cégnél dolgoztam, így pontosan tudom, mennyire nehéz kiállítóként kitűnni a sok, akár több száz kiállító közül és mennyit dolgoznak az egyes cégek, a cégek marketingesei, a megjelenésért felelő kreatív ügynökségek azon, hogy a kiállítás vagy egy stand elég figyelemfelkeltő és érdekes legyen a célcsoportnak.

A rendezvény, fesztivál vagy kiállítás szervezőjeként ki kell találnunk, hogy:

  • hogyan különböztessük meg magunkat a konkurenciától
  • milyen extra, a rendezvény témájához kapcsolódó programmal, aktivitással vonzzunk be még több látogatót
  • hogyan érjük el, hogy minél több, a rendezvény profiljába tartozó látogató jöjjön el az eseményre

Kiállítóként el kell érnünk, hogy:

  • kitűnjünk a többi kiállító közül
  • a lehető legtöbb, célcsoportunkba tartozó látogatót személyesen is megszólítsuk
  • a tömegben sétálókat akár csak egy másodpercre is megállítsuk, hogy legyen lehetőség a kapcsolatfelvételre
  • akár kis helyen, kis standon is tudjunk érdekesek, figyelemfelkeltőek lenni
  • megjelenésünk minél kisebb költséggel minél hatékonyabb legyen
  • a helyszínen megjelenő kollégáink az érdektelen stand miatt ne csak egyedül üldögéljenek unatkozva egész nap a stand pultja mögé bújva

kiallitas2

Büszkén jelenthetem, hogy az elmúlt 7 évben a CreatIT csapata több bevált módszert és megoldást „fejlesztett ki” a hatásos interakcióra, a látogatók elérésére és megszólítására.

Eszközeink:

  • látványos kiterjesztett valóság alkalmazások termékek, szolgáltatások bemutatására vagy csak figyelemfelkeltésre
  • VR alkalmazások, melyek biztosan megállítanak minden látogatót
  • promóciós játékok, kvízek, helyszínen, tableten játszható, használható alkalmazások, melyekkel megszólíthatóak a látogatók és adatgyűjtésre is kiváló megoldást jelentenek
  • valós rendezvények átültetése virtuális, online térbe is, a célcsoport kibővítése
  • interaktív játékok, greenscreen-es alkalmazások
  • 360 fokos körpanoráma videók készítése a rendezvény bemutatására

Ha rendezvényt szervezel, rendezvényt tervezel vagy kiállításon, vásáron, fesztiválon veszel részt a közeljövőben, keress minket, ötleteljünk együtt, hogy megjelenésed elérje célját. Hozhatsz konkrét ötletet is, de mi is szívesen adunk tanácsot, tartunk veled brainstroiming-ot, hogy megtaláljuk a legjobb ár-érték arányú megoldást.

CreatIT – @hogy képzeled!

Keress minket, kérj ötleteket vagy akár ajánlatot!