MCNT

Project Info

Client MCNT
Skills VR development

Project Description

A complex virtual reality experience for a Russian pharmaceutical, who wanted to present their product for the target audience in an innovative way. In the simulation, we have to assume the role of the doctor and administer the injection that is actually being advertised by the company.

 

Project Info

Client MCNT
Skills VR development

Project Description

Ismét egy olyan projektet mutatunk be, melyet az orvoslásban használtak fel. Egy orosz cég, a Medical Company New Technologies felkeresett minket, hogy készítsünk orvoslátogatóik számára egy, a cég újító gondolkodásában illő modern, formabontó alkalmazást, amivel népszerűsíthetik injekciójukat. Az orvosokat rendszeresen keresik fel orvoslátogatók különböző ajánlatokkal, olyan megoldásra volt tehát szükségük, amivel kitűnhetnek a tömegből.

Fejlesztettünk egy komplex virtuális valóság applikációt Samsung Gear szemüvegre, amivel az orvosok egy szimulációs játékba léphettek be.

A szemüveget felvéve egy kórház folyosóján találták magukat az orvosok, ahonnan továbbléphettek a játékba. Itt egy váróba került a néző, ahonnan beléphetett az orvosi szobába, ahol elsőként a fertőtlenítőszert kellett megkeresnie. Ezt követően a cég termékének, az injekciójának megtalálása volt a feladat. Majd miután mindkét szert meglelte a játékos, át kellett menjen a műtőbe.

Itt kiválaszthatta betegét, akin a  beavatkozást el akarta végezni, majd megkezdődött a műtét. A páciens térdére először a fertőtlenítőszert kellett felfújnia, majd a megfelelő pontba/pontokba beadnia az injekciót. Amennyiben helyesen sikerült a beadás, a korábban kiválasztott beteg mosolyogva megköszönte a beavatkozást, ellenkező esetben fájdalomtól szenvedő pácienssel találta magát szembe az orvos, és újra megpróbálhatta kezelni betegét.

Ezzel a komplex virtuális valóság alkalmazással az orvosok nem csak egy hagyományos tájékoztatót hallhattak az orvoslátogatótól az injekcióról, hanem maradandó élményt kaptak a játék által. Az alkalmazásban a termékmegjelenítés interaktív volt, az orvosok számára maradandó élményt szereztek a játékkal, ez által a termék népszerűsítése hatékonyan valósult meg.