Jellemzően akkor keresnek meg minket ügyfeleink, ha a meglévő rendszerük elavult, lassú, a régihez képest valamivel jobbat szeretnének, és már tudják, hogy mit akarnak és mit nem. Ha te is ebben a cipőben jársz, válaszd "Rethinking systems" szolgáltatásunkat!
Különösen szeretünk olyan rendszerekkel dolgozni, mint az Angular és a Laravel.
Nemcsak a munkánkat könnyítik meg, hanem előnyöket is kínálnak a megrendelőnek, mert jelentősen hozzájárulnak a költségek csökkentéséhez, valamint felhasználóbarát, hosszú távon fenntartható felületek kialakítására is alkalmasak.
Nagyon szeretjük a kiterjesztett valóságot, mert a látvány és az interakció minden esetben lenyűgöző. Tökéletes választás lehet oktatási, ismeretterjesztési célokra, kiadványokhoz, könyvekhez plusz információk megjelenítésére, termékek, szolgáltatások bővebb, látványosabb bemutatására, szórakoztatásra, promóciós célokra egyaránt.
A keretrendszerek előnye, hogy ezzel az ügyfél kezébe adjuk a tartalmak menedzselését, az újabb tartalmak feltöltéséhez és kezeléséhez nem lesz szüksége fejlesztők bevonására, hanem egy könnyen használható felületen keresztül maga tudja azokat megoldani.
A webes admin felületek lehetőséget biztosítanak arra, hogy módosítási igények esetén ne kelljen minden esetben fejlesztőhöz fordulnod.
Olyan könnyen kezelhető és felhasználóbarát felületet készítünk, melyek segítségével egyszerűen tudod módosítani weblapod vagy mobilalkalmazásod tartalmát.
A gyakran ismételt kérdések sok időt és energiát vesznek el az ügyfélszolgálat munkatársaitól. Számtalan kommunikációs folyamat standardizálható.
Ezt a problémát orvosolhatja a chatbot, amely nemcsak az ügyintézőkhöz érkezett telefonhívások és e-mailek számát csökkenti, hanem szórakoztató és modern is, sőt, az év minden napján, ünnepnapokon is elérhetővé teszi vállalkozásod!
Még mindig papíron vezeted vállalatod munkaidő nyilvántartását? Fogalmad sincs, egyes folyamatokra mennyi idő ment el (akár feleslegesen) és miért és hol állnak meg a folyamatok?
Nem tudod, eszközeidnek mikor van szüksége karbantartásra, ezért egy váratlan meghibásodással értékes időtől és bevételtől esel el? Akkor itt az ideje a digitális átállásnak. Használj digitális munkalapokat, hogy munkafolyamataid, kollégáid munkavégzése, sőt a használt eszközök életcilkusa és karbantartási igényei tervezhetővé és nyomon követketővé váljanak!
Mi azt gondoljuk, minden szervezetnek fontos, hogy legyen egy jól átlátható, a legújabb felhasználói igényeknek megfelelő portálja. Nincs ez másképp ez egyetemek esetében sem, sőt! Ezeken az oldalakon rengeteg hallgató és felvételizni vágyó fordul meg, és nem mindegy, feléjük milyen benyomást közvetítesz.
Nem beszélve a háttérfelület fontosságáról, melyet az oktatók használak nap mint nap, így nem lehet elavult, lassú és nehezen kezelhető rendszer. Segítünk átláthatóbbá és könnyen kezelhetővé tenni intézményed webes megjelenését és rendszerét.
Az elmúlt évek alatt több állásportált fejlesztettünk, így bátran állíthatjuk, tudjuk, mire van szükséged, ha új álláskereső platform kiépítésén gondolkodsz vagy a meglévőt szeretnéd frissé, modernné, könnyen kezelhetővé tenni.
Tisztában vagyunk vele, hogy a legfontosabb tényezők a biztonság és a gyorsaság, valamint az egyértelmű használat, a flow élmény. Keress minket és gondolkodjunk együtt a legjobb megoldáson.
Egyre több egyesületnél megfigyelhető a digitális átállásra való igény. Szerintünk ennek a legjobb módja egy olyan digitális tagjegyzék elkészítése, melyben minden tag saját profilt kap, ők pedig egymás között gyorsan és hatékonyan tudnak keresni.
Egy ilyen rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy a tagok könnyen fel tudják venni egymással a kapcsolatot. Mindez elősegíti a modernizációt, a kapcsolatépítést, a kommunikációt és az eseményszervezést is.
Egyedi igények alapján készítünk webáruházakat, melyek minden aktuális jogi szabályozásnak megfelelnek, az alapbeállításokon túl prémium bővítményeket, kalkulátorokat és SEO beállításokat is tartalmaznak. Sőt: szeretjük a kihívásokat!
A legjobbak azoknak a webáruházaknak a fejlesztésében vagyunk, ahol szükség van valami extrára a hagyományosan elérhető funkciókon túl: ERP/CRM vagy éppen számlázó összekötéssel, egyedi fejlesztésű űrlapokkal, belső használatú rendszerekkel.
Mi tudjuk, mi kell ahhoz a háttérben, hogy a megrendelt termék el is jusson a vevőhöz. Ismerjük a nagykereskedelmi logisztikai rendszerek felépítését, egyénre szabott rendszereink a legújabb technológiákat alkalmazva támogatják a termékek összeválogatását, a túratervezést, a futárok és a csomagolás munkavégzésének támogatását akár webes akár mobil platformon, az igényeknek megfelelően.
Ha startup ötleted prototípus vagy már scale-up fázisban van, a projektedhez kapcsolódó szakmában te vagy a szakértő, de az IT-ben már kevéssé, keress minket!
A fejlesztés, tervezés, koncepció gyártás és üzemeltetés mellett mentori és üzletfejlesztési tanácsadói tapasztalatot is tudunk adni. Különösen szeretjük a hardver-szoftver összekapcsolást igénylő tervezési feladatokat, csapatunkat műszaki beállítottságú kollégák is segítik.
CreatIT Solutions Kft. - the way IT should be