A Warner Bross a Google-el karöltve elsőként készített kiterjesztett valóság tartalmat egy YouTube-on futó előzetes alá, hogy promotálják a Scoob! című filmet.

Az előzetes megtekintői a kiterjesztett valóság segítségével a kölyök Scooby-val készíthetnek szelfit, amit aztán megoszthatnak a közösségi média oldalakon vagy üzenetben. Azoknak akik letöltötték a YouTube legfrissebb verzióját, nincs más dolguk, mint az előzetes megtekintése közben rákattintani  a felugró „Kamera megnyitása” gombra és már készülhetnek is a fotók.

„Az előzeteseknek továbbra is fontos szerepük lesz a filmiparban, de a közönség ma már többet akar, új élményekre vágyik.” – mondta Andrew Hotz, a Warner Bros digitális marketingért felelős ügyvezető alelnöke. – „A YouTube-al való együttműködés keretében hoztuk létre az első előzeteshez készített kiterjesztett valóság élményt, így világszerte minden néző, bármelyik generáció rajongója képet készíthet Scooby Doo-val és magasabb szintre emelhetik kötődésüket az ikonikus karakterrel.”

A Scoob! egy eredettörténet, Scooby és Shaggy megismerkedését mutatja be, majd miután összáll a banda Fred, Velm és Daphne oldalán életük eddigi legnagyobb kihívásával kell szembenézzenek. A filmet 2020 májusában mutatják be.